فواید لاغری با تردمیل

.
.

   لاغری یکی از برنامه های مهم افراد چاق و افرادی است که به دنبال تناسب اندام و سلامتی هستند. برای لاغری و کاهش وزن روش ها و وسایل مختلفی وجود دارد. قطعا اولین گام برای لاغری ورزش کردن است. زیرا شما در حین ورزش کردن عرق می کنید و از طریق همین عرق چربی های اضفی بدن سوخته و لاغری برای بدن حاصل می شود. اما علاوه بر ورزش و رژیم های غذایی و لاغری مختلف می توانید از ابزارهای ورزشی مناسب برای لاغری استفاده کنید. یکی از ابزارهای مناسب برای لاغری تردمیل است. قطعا شما نام این دستگاه را زیاد شنیده اید و شاید در برخی از باشگاه های ورزشی و منازل دیده باشید
   
تردمیل دستگاه هایی است که دارای یک ریل مشخص برای دویدن و صفحه ای الکترونیکی برای تنظیم سرعت دویدن و سایر امکانات است. اگر شما به فکر لاغری هستید، دویدن بر روی تردمیل بهترین گزینهاست، زیرا برنامه‌ های تمرینی هوازی مرتبط با دستگاه تردمیل، ماهیتی در راستای طبیعی ترین نوع جنبش و حرکت در انسان دارد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی در منزل و یا در باشگاه دویدن را با سرعت های مختلف انجام داده و فرآیند چربی سوزی را در بدن خود ایجاد کنید. در واقع باید بگوییم هیچ وسیله‌ ای مانند تردمیل نمی تواند وزن شما را به خوبی کاهش دهد و موجب تقویت سیستم قلب و عروف شود، البته این دستگاه کاربردی علاوه بر این موارد موجب بهبود سوخت و ساز (متابولیسم) بدن خواهد شد. در ادامه فواید دستگاه تردمیل را معرفی می کنیم:
-
افزایش اکسیژن در خون که بر سلامتی فرد تاثیر می‌ گذارد.
-
کلسترول را کاهش داده و فشار خون را طبیعی می‌ کند.
-
تقویت سیستم قلبی عروقی و افزایش مقاومت در برابر استرس و تنش.
-
ایجاد شادی و خلق و خوی خوب
-
تراکم استخوان را افزایش می دهد.
-
افزایش قدرت عضلانی و انعطاف پذیری
-
بهبود حرکت مفاصل
-
تأثیر کمتر روی مفاصل نسبت به ورزش در بیرون (به این دلیل که، پاهای شما در زمان دویدن بر روی سطح سختی به مانند: آسفالت دچار فشار ناشی از ضربه می‌ شود، تردمیل‌ ها دارای ضربه گیرهایی منعطف برای ایجاد سطحی نرم هستند)
-
قابلیت تنظیم سرعت و شیب
-
آسان تر برای نظارت بر پیشرفت تمرینی
-
تغییرات در تمرینات راحت تر است.
-
آسان برای استفاده برای فضای خانه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.